Najnowsze


Jak dodać muzykę na bloga blogspot?

Dowiemy się teraz jak dodać muzykę na bloga blogger. Jednym ze sposobów, by na blogu rozbrzmiewała muzyka (np twoje ulubione piosenki)  jest użycie dodatku, odtwarzacza o nazwie SCM Music Player. Dostępny jest on na stronie scmplayer.net

Blogger: jak dodać muzykę, odtwarzacz muzyki?

Wchodzimy na stronę scmplayer.net.
Po wejściu na stronę  wybieramy typ odtwarzacza (zakładka Choose Skin). Mamy tu do wyboru różne wyglądy odtwarzacza, różne kolory. Zaznaczamy wybór:

Blogspot: jak dodać odtwarzacz muzyki

i klikamy na dole przycisk NEXT.

Jak dodać  piosenki?


Teraz kolejna zakładka (zakładka Edit Playlist). Kolejne linie to miejsca na piosenki, wklejamy linki do wybranych piosenek, muzyki. W kolumnie SONG TITLE wpisujemy tytuł piosenki,
 a w kolumnę SONG URL wklejamy linka np do piosenki z youtube.


Możemy dodać kilka piosenek, jeśli nie wystarcza nam miejsca (linijek) klikamy przycisk na dole po lewej stronie Add More Songs.
Wybór muzyki, piosenek do odtwarzania na blogu

Po utworzeniu listy piosenek klikamy przycisk NEXT. Wybieramy opcje: czy odtwarzać utwory automatycznie, losowo, ustalamy głośność, czy lista ma się powtarzać oraz czy odtwarzacz ma być na górze czy na dole strony.

Na koniec klikamy  przycisk DONE. Zaznaczamy i kopiujemy teraz kod z okienka(np Ctrl+C):

Kod odtwarzacza muzyki do wstawienia na bloga

Skopiowany kod wstawiamy na bloga.

Blogspot: jak dodać muzykę

Jak i gdzie wkleić  kod? Kod należy wkleić na bloga w gadżet HTML/JavaScript. Wchodzimy w UKŁAD, następnie DODAJ GADŻET. Nie ma znaczenia w jakie miejsce go wstawisz, bo i tam nie będzie się tam pokazywał. Pasek znajdować się będzie albo na samej górze bloga albo na jego dole, w zależności od opcji którą wybrałeś.

 Wybieramy gadżet o nazwie HTML/Java Script:

Gadżet na blogu blogspot: muzyka

i wklejamy w pole TREŚĆ nasz skopiowany wcześniej kod. Zapisujemy klikając przycisk ZAPISZ. I gotowe :)

Muzyka na blogspocie

Teraz wystarczy tylko wypróbować nowo dodany gadżet. Wyświetl bloga, jeśli gadżet nie pojawił się od razu, to odśwież stronę.


Wyszukiwania:
- blogger jak dodać muzykę

21 komentarzy:

  1. ja nie mogę przejść dalej kiedy zrobie listę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkleiłam kod w tą dużą ramke. zrobiłam wszystko dobrze ale muzyka mi nie leci

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki ^^ Wszystko jest w porządku i muzyka działa. Polecam =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pomocny poradnik, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa. Robiłam wszystko zgodnie z zaleceniami, jednak nie działa, nie pojawia się ten odtwarzacz ani nic

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam! Udało się za pierwszym razem :D *uff*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie!

    Zrobiłam wszystko zgodnie z Pani poleceniem, jednak muzyka się nie pojawiła, nawet po odświeżeniu. W innej wersji szablonu (Travel) wszystko działało, obecnie zmieniłam szablon na Dynamic Views i niestety nie działa. W związku z powyższym mam pytanie, czy muzykę można dodać do każdego szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję! Działa bez problemu. A tak długo się z tym męczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy za pierwszym razem to zrobiłam, wyszło jak trzeba. Teraz chciałam edytować playlistę i już nic mi nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem z tym rozszerzeniem. Wszystko dodałem poprawnie, ponieważ sprawdzałem obie metody dodania go na drugim blogu i wszystko działało. Po dodaniu go na mojego bloga rozszerzenie się ładuje, wyskakuje pasek do muzyki jednak strona automatycznie się odświeża i pasek znika. Jeżeli ktoś wie co mogę z tym zrobić proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam problem. Chcę na mojego bloga momiiio.blogspot.com dodać takie coś, ale kiedy to robię, to muzyka się nie chce odtwarzać. Skopiowałam linki z YouTube'a, wszystko OK, muzyka się wyświetla tylko... Cały czas czas trwania jest na 00:00. I się nie przesuwa. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkleiłam wszystko dobrze,odświeżyłam, ale i tak nic mi się nie pojawiło.
    Wie ktoś może dlaczego? Motyw Contempo. Może to wina mojego laptopa, ale proszę o jakąś radę, albo pomoc.
    Z góry dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobilamwszystko i nie chodzi
    \

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak i gdzie wkleić kod? Kod należy wkleić na bloga w gadżet HTML/JavaScript. Wchodzimy w UKŁAD, następnie DODAJ GADŻET. Nie ma znaczenia w jakie miejsce go wstawisz, bo i tam nie będzie się tam pokazywał. Pasek znajdować się będzie albo na samej górze bloga albo na jego dole, w zależności od opcji którą wybrałeś.

    Wybieramy gadżet o nazwie HTML/Java Script:

    Gadżet na blogu blogspot: muzyka


    Nie rozumiem tego :( i gdzie w narzędziach na blogu są gadżety?~!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie rozumiem tych ostatnich zadań gdzie na blogu jest coś takiego jak gadżety ?!!?! odpowiedz bo bardzo chcę tą muze dodać

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomocne, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Popularne