Najnowsze


Jak dodać "You might also like" na bloga blogger. Nie działa: test

Od pewnego czasu alarmujecie, iż na blogerze nie działa Wam gadżet LinkWithin.
Piszecie, iż  gadżet pomimo dodania na bloga,  nie działa, bo nie wyświetla  żadnej zawartości, nie ma w nim postów. Oprócz napisu You might also like nic się nie pojawia, gadżet nie proponuje żadnych podobnych postów.
Działający Gadżet You might also like na blogu

Od razu wyjaśnię. Dodanie gadżetu LinkWithin nie powoduje od razu wyświetleń postów w bloku "You might also like".  Widzimy po prostu pod postem napis "You might also like" oraz nieco pustego miejsca z napisem LinkWithin.

Dobór postów nie działa od razu. Dodajemy gadżet i czekamy, aby skrypt dobrał podobne posty na podstawie tytułu, treści posta i etykiet. Ile czekamy? Z moich wcześniejszych doświadczeń wynika, że nawet kilka dni. W tym czasie zamiast panikować i instalować gadżet ponownie, pomóżmy skryptowi i po prostu oznaczmy posty etykietami.Pamiętajmy też, aby na blog nie był pusty, powinno być na nim chociaż kilka postów, tak aby skrypt rzeczywiście mógł nam coś dobrać podobnego.

Ponieważ często pytacie mnie o to, ile trzeba czekać na wyświetlenie postów w gadżecie You might also like, postanowiłam to sprawdzić. Czy rzeczywiście występuje jakiś błąd i gadżet pomimo dodania na  bloggera - nie wyświetla postów. Oto wnioski.



Test: gadżet LinkWithin

  1. W  celu przetestowania gadżetu utworzyłam bloga testowego (czwartek 21 maja).
  2. Dodałam kilka postów (5), które oznaczyłam etykietami (kategoria 1, kategoria 2).Tutaj możecie zobaczyć jak to wygląda: http://mivcia.blogspot.com/
  3. Dodałam gadżet. Wszytko zgodnie z postem: Jak dodać gadżet LinkWithin, czyli podobne posty.  Przy okazji sprawdziłam czy mój opis zawarty w poście jest nadal aktualny. Potwierdzam, że nic się nie zmieniło.


    a) wpisanie adresu email, na którym prowadzicie bloga
    b) wpisanie adresu bloga (najlepiej wkleić)
    c) wybranie platformy: Blogger
    d) wybranie ilości postów podobnych pokazywanych w gadżecie
    e) kliknięcie przycisku GET WIDGET!

    f) kliknięcie przycisku INSTALL WIDGET



    d) wybranie z listy swoich blogów, tego na którym chcemy umieścić gadżet. Klikamy DODAJ WIDŻET


    i jest już widoczny w Układzie. W zasadzie nic już więcej nie muszę robić.
  4. Wyświetlam teraz bloga (jeśli jest już otwarty to odświeżam stronę klawiszem F5). Sprawdzam czy rzeczywiście został dodany gadżet. 
  5. LinkWithin jest zainstalowany na blogu. Teraz należy poczekać aż "zaciągnie" posty z bloga.



    Póki co czekam. Bardzo ciekawa jestem ile to potrwa. Myślę, że nawet kilka dni.
  6. A przez ten czas mogę udoskonalić własny skrypt podobny do LinkWithin, czyli typu Podobne posty ;)

LinkWithin, czyli gadżet wyświetlający Podobne Posty "You might also like":
Jak dodać gadżet "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithin?
Problem z dodawaniem gadżetu LinkWithin? Wypróbuj inny sposób
Jak zmienić napis "You might also like" na własny po polsku: gadżet LinkWithin
Jak usunąć "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithIn ze strony głównej?

10 komentarzy:

  1. Witaj, pomożesz mi? Od pewnego czasu zauważyłem, że usunięte przeze mnie posty nadal pojawiają się w wyszukiwarkach, ale po kliknięcie pojawia się komunikat, że strona jest niedostępna. Co zrobić, żeby usuniętych postów nie było w wyszukiwarkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszukiwarka google raczej szybko wyłapie niedziałającą stronę i usunie ją z wyników. Możesz specjalnie wyszukiwac i kliknąć, aby uzyskać błąd, który wyszukiwarka sobie odnotuje.

      Z drugiej jednak strony patrząc, może jednak warto wykorzystać te linki i odsyłania, nie szkoda ci ich?. Zamiast starej treści posta po prostu stworzyć nową treść pod starym linkiem

      Usuń
  2. Ja byłam bardzo cierpliwa, ale nawet po około tygodniu nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dodałam gadżet LinkWithin na swojego nowo utworzonego kilka dni temu bloga i, o dziwo, od razu zaciągnął mi posty z bloga.Chyba to zależy nie tylko od bloga, ale też od szablonu, jakiego się używa

      Usuń
  3. Super Blog, pomocny. Dziękuję za podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pokazuje mi aktualnych postów tylko stare. Czy to jakiś błąd, da się to zaktualizowac, bo poco mi pod aktualnym postem "Zobacz także: post z grudnia 2014".

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, trafiłam na Twojego bloga z problem z LinkWithin i jak widzę robiłaś testy w maju i dalej nic nie wyświetla na twoim testu blogu (przynajmniej ja nie widzę). Możesz mi polecić jakiś lepszy gadżet, który będzie działał?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis naprawdę przydatny. Oby u mnie zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wszystko zaetykietowane, czekam tygodniami, a i tak nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie wyświetla się nawet napis YOU MIGHT ALSO LIKE - co robić ?

    OdpowiedzUsuń

Popularne