Najnowsze


LinkWithin: nie działa dodawanie gadżetu. Błąd

Jeśli chcesz dodać gadżet LinkWithin, przeczytaj najpierw:  Jak dodać gadżet LinkWithin?

Jeżeli nie udało metoda dodawania LinkWithin podana w tym artykule nie działa, i pomimo wykonania prawidłowo wszystkich kroków, gadżet nie został dodany oraz  widzisz błąd:
Nie można dodać gadżetu Linkwithin


Whoops, that's an error.We apologise for the inconvenience. Try refreshing the page to see if things are back in order.
The following errors were found: widget.content: Wymagane pole nie może być puste
If you are still having trouble, we recommend: Clear your browser's cache and cookies and then try again.



wypróbuj mój drugi sposób.

Jak zainstalować gadżet LinkWithin? Błąd podczas instalacji.


1. Wykonaj najpierw kopię obecnego szablonu, w razie problemów będziesz mógł przywrócić poprzednie ustawienia bloga.
2. Przejdź na stronę http://www.linkwithin.com. W polu Platform zamiast Blogger wybierz Other (Inna) i kliknij GetWidget:

Dodawanie Linkwithin gdy nie działa
Select Other (not Blogger) from list Platform

2. Skopiuj podany przez LinkWithin  kod (u mnie wygląda on tak):

LinkWithin: kod gadżetu

3. Przejdź do szablonu strony. W tym celu kliknij Szablon, a następnie Edytuj kod HTML.
4. Wyszukaj napis </body>. W tym celu ustaw kursor gdzieś w kodzie i wciśnij z klawiatury jednocześnie klawisze Ctrl i F. W okienku wpisz szukaną frazę, a następnie wciśnij klawisz Enter. Wyszukiwana fraza </body> powinna zostać zaznaczona żółtym kolorem:


5. Ustaw kursor przed żółtym </body> i wklej wcześniej skopiowany kod (np. naciśnij Ctrl i V)
6. Kliknij Zapisz szablon i gotowe.

Jest to bardzo dobry sposób dodania gadżetu. Pomaga, gdy zmieniliśmy szablon i linkwithin znikł z bloga. U mnie ten sposób działa. Mam nadzieję, że Wam też ten sposób pomoże.


------------
Aktualizacja: maj
Ponieważ bardzo często zgłaszacie, że gadżet pomimo dodania na bloga - nie działa na nim poprawnie, postanowiłam sprawdzić jak to wygląda. Z moich doświadczeń poprzednich wynikało, że trzeba było poczekać 2-3 dni. Jak to wygląda teraz? Sprawdzam, przeczytaj: Gadżet LinkWithin (nie) wyświetla podobne posty?
------------

LinkWithin, czyli gadżet wyświetlający Podobne Posty "You might also like":

Jak dodać gadżet "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithin?
Problem z dodawaniem gadżetu LinkWithin? Wypróbuj inny sposób
Jak zmienić napis "You might also like" na własny po polsku: gadżet LinkWithin
Jak usunąć "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithIn ze strony głównej?

26 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję! mi pomogło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Nareszcie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie wyświetla taki kod ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, przedzięki, dobrodzieju! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadziałało. Można zmienić tytuł tego gadżetu?

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu działa, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super - tego mi było trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hm... wyszukiwarka (Ctrl=F) nie znajduje w moim kodzie napis, przed jakim powinnam wkleić kod.
    Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna podpowiedź! Mnie też już działa.
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki wielkie! Miałam ten sam problem, a nie pomyślałam o wybraniu innej platformy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję - bardzo pomocny tekst - udało się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy to przetestuje pisze "nie znaleziono strony" o co chodzi???

    OdpowiedzUsuń
  13. hej- dodałam sposobem z drugiego posta. Pojawia sie napis You might also like: ale nic sie nie pokazuje......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to troszkę trwa. Pamiętaj jednak, że aby gadżet działał poprawnie - posty powinny być oznaczone etykietami - jeśli nie wiesz o co chodzi przeczytaj post: Jak dodać etykiety do postów?

      Usuń
  14. U mnie ciągle nie działa POMOCY:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moim blogu dalej nie działa. Z samym wstawieniem widgetu nie mam problemu, raczej z jego wyswietlaniem. Ponieważ poza tytułem "You might also like:" nie wyswietla sie nic. Tak samo mam problem z wyswietleniem widgetu facebooka. Ale tam chociaz wyswietlal sie link - jednak bez grafiki nie to samo.
    artystycznystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nawet to nie pomogło. Jak z samym dodaniem widgetu nie mam problemów to już z jego wyswietlaniem owszem, ponieważ nie pokazuje mi się nic poza tytułem "You might also like:" i linkiem do strony LinkWithin....
    Jesteś w stanie coś na to zaradzić?
    artystycznystylblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też to nie działa:-( już instalowałam ten widget kilka razy i niestety nic się nie dziej... wyświetla tylko "you might also like:" ale nie zaciąga żadnego postu... czy można temu jakoś zaradzić? będę mega wdzięczna za pomoc....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź cierpliwa, musisz trochę poczekać, czasami nawet kilka dni. W tym czasie pododawaj etykiety do postów, tak by gadżet mógł dopierać ci posty podobne

      Usuń
  18. U mnie wcale nie działa LInkWithin. Próbowałam normalnie dodawać jak i tym sposobem i nic z tego, kompletnie nic się nie wyświetla . Jedynie w stopce bloga gdzie próbowałam dodać normalnie jest więcej pustej przestrzeni ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam pytanko. Bo zauważyłem jedną rzecz, która mnie ciekawi, czy to normalne, czy muszę jakąś zmianę wprowadzić. Mianowicie: mam ten widget niemal od początku bloga, ale już od dłuższego czasu zauważyłem, że nie wyświetla mi żadnych aktualnych postów, jakie dodałem, tylko same stare, z ubiegłego roku. Czy to normalne czy jest jakaś opcja, żeby to się aktualizowało na bieżąco?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo, tyle czasu się męczyłam z tym gadżetem, że już przestałam wierzyć, że w końcu zadziała, ale ten sposób okazał się bezbłędny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Ja mam problem. Otóż ten pierwszy sposób niby działa ale nie do końca, ponieważ jest tylko napis po lewej "You might also like" a po prawej link do strony linkwithin.com ale nie wyświetlają się posty: tytuły i zdjęcia.
    Z kolei robiąc to drugim sposobem w szablonie nie mam w ogóle (eciskać ctrl + f i nie ma). Czy możesz mi pomóc? Wczoraj dodawałam sobie stronę facebookową, może coś wtedy poprzestawiałam?

    OdpowiedzUsuń

Popularne