Najnowsze


Zmiany, zmiany ... wyglądu bloga

Postanowiłam ulepszyć nieco wygląd bloga. Powróciłam do normalnego (w sensie bez grid) wyświetlania postów na stronie głównej.

Zmiany wyglądu bloga na BLOGOPASJA

Zmiana wyglądu bloga: październik 2015

Wygląd bloga Blogopasja obecnie, oraz przed zmianą szablonu

Zmiana szablonu: 30 lipca 2015

Zmieniłam dziś wygląd bloga. Pojawił się teraz na blogu mój własny szablon. Nie jest jeszcze do końca dopracowany, ale mam nadzieję, że jest bardziej wygodny.

Poprzedni szablon nie był szablonem responsywnym. Fatalnie wyglądał na tabletach, smartphonach. W tym szablonie postawiłam na responsywność. Mam nadzieję, że osoby które w ten sposób przeglądają mojego bloga, zauważą pozytywne zmiany.

A co z samym wyglądem? Przede wszystkim zmieniła się strona główna bloga. Posty ułożyłam w kafelki, dzięki czemu mam nadzieję szybciej dotrzecie do poszukiwanej treści.

Pozostawiłam dawną kolorystykę, aby na raz nie robić za dużo zmian.

Jestem bardzo ciekawa Waszych reakcji. Jest lepiej czy gorzej? Dajcie znać ...


Zmiana szablonu: 18 czerwca 2015

Wreszcie udało mi się zebrać, chociaż czasu brak. Jak to mówią: szewc w dziurawych butach chodzi. Nie mogę już znieść tego wyglądu bloga. Ale brakowało mi czasu na zmiany.
Mam nadzieję, że nowy szablon przypadnie Wam do gustu. Nie jest jeszcze ukończony, więc wybaczcie jeszcze niedoskonałości. Pomalutku testuję go na tym blogu i wprowadzam zmiany.


Już niedługo pojawi się na stałe nowy szablon, ale na razie nie mogę się do końca zdecydować. A potem dopracuję jeszcze szczegóły.



6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten paseczek na górze

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanko jak zrobić tak żeby zakładki były na górze w takim pasku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod odpowiadający za pasek należy przesunąć w odpowiednie miejsce w kodzie szablonu.

      Usuń
    2. A jak zrobić nagłówek obok zakładek?

      Usuń
  3. Ratunku, pomocy. Odebrało mi chwilowo logiczne myślenie i wgrałam darmowy szablon bloga, niestety nie umiem go usunąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałabym, wgraj kopię szablonu - ale pewnie jej nie zrobiłaś. ... Po prostu wybierz teraz któryś z domyślnych szablonów bloggera

      Usuń

Popularne