Najnowsze


Projekty, nowe szablony


Ostatnio zniknęłam z bloga, bo zupełnie pochłonęła mnie praca. Miła przerwa na kawkę, by odpocząć i podzielić się z Wami co u mnie.
Projektowanie wyglądu bloga, mała przerwa na kawę


Co robię teraz: czyżby szablony?

tak. Pracuję, pracuję. Projektuję blogi, robię szablony, dopracowuję szczegóły wyglądów blogów. Kilka takich prac już za mną. Postaram się niedługo zebrać kilka wykonanych projektów i wam je tutaj zaprezentować. Myślę, że wyszły bardzo fajne, ale to już sami będziecie mogli ocenić.

Pora chyba już utworzyć na tym blogu coś w rodzaju działu Portfolio, gdzie zbiorę swoje prace i zaprezentuję wam blogi, nad którym pracowałam. Jak zwykle oczywiście nie mam czasu, by zająć się własnym blogiem, tak to już jest ... niestety. Ale postanowiłam nad tym popracować, i jak widzicie już jest rezultat ;)

Chcę podziękować wszystkim, którzy mi zaufali i powierzyli mi swoje blogi. Kilka metamorfoz mamy już za sobą, a już kolejne zamówienia czekają. Więc znowu dużo, dużo pracy ... ale i radości. Zawsze zależy mi na tym, żebyście byli zadowoleni.


Czy będzie nowy gotowy szablon?

A teraz odpowiedź na najczęstsze pytanie, które ostatnio otrzymuję: czy będą następne szablony?
Tak, pracuję też nad nowym szablonem. Będzie to kolejna po szablonie Ellena i szablonie Minima propozycja dla osób, które chcą odmienić wygląd bloga, ale nie bardzo je stać na zamówienie indywidualnego projektu/szablonu (koszt takiego od 250zł).

Postaram się zebrać w jedną stronę wszystkie pytania, które otrzymuję odnośnie szablonów do zakupu. Macie ich mnóstwo.

A teraz zbieram prośby i tworzę szablon wg waszych wskazówek. Powinien być on dostępny jeszcze w tym tygodniu, więc sprawdzicie czy wam odpowiada.

Jak na razie mam ogólny szkic. Póki co mamy:

  • czarny pasek na górze, który jest zawsze widoczny pomimo przewijania strony
  • pod nagłówkiem ładnie zaprezentowane obrazki obok siebie do wybranych postów (4-5 obrazki jako pasek, można na nie kliknąć, by przejść do posta). A może slider?
  • posty: tu mamy rozbieżności, bo pojawiły się prośby, by pozostawić normalne, całe posty bez robienia automatycznych skrótów - więc być może zrobimy dwie wersje szablonu
  • własna wyszukiwarka postów
  •  ... a co wpiszemy tutaj? ...
Jestem otwarta na wasze propozycje, więc śmiało zaproponujcie coś jeszcze.

2 komentarze:

  1. Mam pytanie i prośbę, czy mogła byś zrobić wpis o tym jak zrobić aby zdjęcie było obok tekstu po lewej stronie gdzie jest tylko kawałek tekstu, a później się go otwiera za pomocą przycisku "czytaj dalej"? Mówiłaś o tym przy tym wpisie http://blogopasja.blogspot.com/2015/04/jak-zrobic-czytaj-wiecej-czyli-skrot.html

    OdpowiedzUsuń

Popularne