Najnowsze


Nowe szablony, czyli motywy Blogger za darmo

Pierwszy Dzień Wiosny witamy z nowymi, nowoczesnymi szablonami ... zaraz co ja mówię ... motywami Blogger. Wszystko za darmo, przebieramy ... wybieramy


Jeszcze do niedawna nieśmiało o nich marzyłam, o zmianach na Blogerze, które przyniosą coś więcej  ... I proszę, dzisiaj niespodzianka, są nowe szablony. Wielka zmiana, inne podejście - responsywność i nowoczesność. Blogger rozwija się i nie stoi w miejscu
Czas teraz przyjrzeć się im bliżej, wypróbować ...

Ja jestem naprawdę zadowolona, a Wy?

Cechy nowych szablonów:

Responsywne: są elastyczne i ładnie dopasowują się do ekranów różnej wielkości rozdzielczości

Gadżety: nowa funkcja pozwalająca na ukrywanie lub pokazywanie gadżetów. Profesjonalnie rozwiązne położenie gadżetu Wyszukaj na górze bloga, a konkretnie pasku nagłówka. W tym samym miejscu można ukryć/pokazać gadżet Newsletter czyli subskrypcję bloga poprzez email

Pasek nagłówka : pasek z nagłowkiem (tytułem bloga czy też logo) przykleja sie do góry ekranu podczas przewijania strony.

Układy: różne układy od kafelków, siatki, bloków

Wyróżniony post: ładny akcent na Polecony Post

Pasek boczny: pasek boczny mobilny. Paseki są widoczne tylko dla ekranów o większej rozdzielczości. Czasami denerwujące :) Gadżety umieszczone domyślnie Archiwum i Etykiety mają formę rozwijalną

Profil: ładniej wystylizowany gadżet Profil







14 komentarzy:

  1. Świetna wiadomość! Nadeszła Wiosna, a wraz z nią nowe motywy. Nic tylko wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się zdziwiłem, jak zalogowałem się do kokpitu i tu taka niespodzianka. Świetnie, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała do drugiego bloga jak znalazł🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyłam się, ale pozytywnie. Muszę popatrzeć, pooglądać :)
    Choć mój motyw,który mam obecnie wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe szablony są mega fajne 😊 Teraz tylko czas na "dogadanie" się z nimi, bo strasznie się różnią od poprzednich 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie z nimi walczę. Niestety nie chcą pojawić się obserwatorzy. Tzn. jest tylko logo bloggera. Czy ktoś ma również takowy problem (motyw ciekawy 1)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie 2 dni temu zainstalowałam jeden z nich na blogu i muszę przyznać, że wygląda całkiem przyzwoicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Mój blog wyglądał do tej pory tak... Nie wiem jak to nazwać... Niskładnie? Teraz, kiedy mam już super motyw, można pracować dalej i w końcu stworzyć coś, co mnie zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama wypróbowałam, tylko jak tu zmienić w motywie Emporio szerokość paska bocznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy o który pasek pytasz. Jeśli ten na stronie głównej to zmieniasz go poprzez "Dostosuj"

      Usuń
  10. Chyba zacznę się zastanawiać nad użyciem - brakowało mi fajnych, responsywnych szablonów

    OdpowiedzUsuń
  11. WITAM . BLAGAM,POMOZCIE.JAK ZAMONTOWAC NP MOTYW SOHO I GDYBY MI SIE NIE SPODOBAL I CHCIALBYM WROCIC DO STAREGO,,,,,WIEM ZE JAKAS KOPIA ZAPASOWA ALE JAK TO SIE ROBI KROK PO KROKU.

    DZIEKUJE I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pomocny wpis

    OdpowiedzUsuń

Popularne