Najnowsze


Aktywacja: darmowy szablon Blogger (blogspot)

Aktywacja to szablon na bloga prowadzonego w serwisie Blogger (blogspot). W pełni responsywny, dostosowujący się do szerokości ekranu urządzenia, na którym blog jest wyświetlany. Posty mają postać kafelków ułożonych w kolumnach. Ilość kolumn zależy od rozdzielczości ekranu.


Pobierz szablon / Zobacz szablon

Szablon Aktywacja - darmowy szablon na bloggera

Szablon Aktywacja powstał jako moja zabawa z bloggerowym standardowym motywem Emporio. Nie jestem zadowolona z nowych motywów standardowych [czyli czwórki: Emporio, Ciekawy,...], ale doceniam w nich responsywność i ilość pracy, w które włożyli w nie ich twórcy. Jest to tak naprawdę moja wersja motywu bloggera - Emporio.  Wykorzystałam to, co najbardziej podoba mi się w tym szablonie, a więc jego responsywność  i układ kafelków. Ukryłam i pozmieniałam zaś to co mnie w nim rozczarowywało.

Szablon ma układ kafelków. Ilość kolumn kafelków zależna jest od rozdzielczości ekranu: trzy na szerokich ekranach, dwie nieco węższych lub jedna kolumna na smartphonach.

Pasek boczny, a w zasadzie jego zawartość może zmieniać się w zależności od tego czy wyświetlane są posty czy też konkretny post/strona. I tak na przykład ja zaproponowałam aby na stronie postów wyświetlały się Popularne posty bez zdjęć. Na tej stronie tych zdjęć i tak jest bardzo dużo, i powstał by pewien bałagan. Za to na stronie posta można już poszaleć i dlatego mamy możliwość zdefiniowania sobie widgetów innych np Popularnych postów z obrazkami.
Jeśli jednak jesteście przyzwyczajeni do jednego paska, to dodałam taką możliwość. Można używać standardowego paska, który będzie wyświetlał się zawsze i nie zajmować się "głupotami".

Szablon będzie darmowy. Może jutro go już udostępnię. Napiszcie czy wam się podoba, co ewentualnie zmienić.


Instrukcja: jak wgrać szablon Aktywacja na własnego  bloga

... już niedługo pełna instrukcja ...

1. Pobranie szablonu (kliknij w Pobierz szablon i zapisz plik na dysku urządzenia)


2. Wgranie szablonu
  • Otwórz pobrany plik w programie np Notatnik.
  • Należy zaznaczyć i skopiować całą zawartość pobranego pliku. 
  • przejść do swojego bloga, wybrać Motyw / Edytuj kod HTML
  • zaznaczyć całą zawartość i następnie usunąc
  • ustawić kursor w obecnie pustym polu i wkleić całą skopiowaną zawartość z pobranego pliku
  • zapisać szablon (kliknąć Zapisz motyw)
3. Ustawienie szablonu, widgetów
już niedługo ...


1 komentarz:

  1. Mnie się BARDZO podoba właśnie TEN SZABLON. Kiedy będzie dostępny? Próbuję chyba od trzech tygodni "przekodować" Emporio na moją modłę, ale strasznie się męczę i niewiele mi wychodzi. Nie jestem zniechęcona i będę się uczyć kodowania, ale chciałabym opublikować mój blog. Masz talent i wyczucie prostoty i pragmatyzmu. Twoja strona również mi przypadła do gustu. Jest bardzo intuicyjna. Proszę o odpowiedź. Będę BARDZO WDZIĘCZNA! Dziękuję. JW

    OdpowiedzUsuń

Popularne