Najnowsze


Jak usunąć całkowicie LinkWithin, czyli "You might also like"?

Napiszę teraz jak usunąć gadżet LinkWithin (widget). Właśnie odetchnęłam, bo udało mi się.


Wszystkie porady, które znalazłam w necie okazały się nic nie warte. U mnie problem był większy, bo zmianie szablonu widget LinkWithin znikł i nie mogłam go po prostu usunąć. Inna porada, która mówiła o przeszukaniu kodu szablonu również była do bani, bo kodu tego nie znalazłam. Zajrzałam też nawet do Ustawień i Szablonu posta, czy tam coś się nie wpisało, ale była pustka. Sprawdziłam też kilka swoich postów, edytowałam w HTML i też nic, żadnego dodatkowego kodu.
I powiem Wam, że już naprawdę zrezygnowałam i pomyślałam ... no dobra albo daję spokój i zostawiam, albo kopiuję treści z bloga i się przenoszę na nowego ... bo nic się nie da zrobić.

Aż wreszcie ... sukces. Po prostu jeden po drugim zaczęłam usuwać gadżety. Myślę sobie usunę wszystko, a nóż się uda, już nic nie stracę. I trafiłam na zwykły Recent Post, a tu kodzik ... w którym widzę linkwithin. Zastanowiłam się chwilę, myśląc - holahola poczekaj, nie usuwaj od razu widgetu. Usunęłam z niego całą zawartość, cały kod i zapisałam. Odświeżyłam stronkę i ..... radość, znikło to cholerstwo.
Czego i Wam życzę :)


LinkWithin, czyli gadżet wyświetlający Podobne Posty "You might also like":

Jak dodać gadżet "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithin?
Problem z dodawaniem gadżetu LinkWithin? Wypróbuj inny sposób
Jak zmienić napis "You might also like" na własny po polsku: gadżet LinkWithin
Jak usunąć "You might also like (Podobne Posty)" czyli gadżet LinkWithIn ze strony głównej?

4 komentarze:

  1. Droga Koleżanko, a gdzie dokładnie można odszukać to Recent Post???

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z kolei, po linkwithin, od wczoraj, są tylko 3 małe, szare okienka.
    Sam się 'zdjął' ? zostawiając ten śladzik :)
    A nie robiłam nic, nie zmieniałam szablonu ani niczego innego (tak sądzę). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet edytować go nie mogę i póki co jestem bezradna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś dziewczyno wielka:) siedzę już godzinę nad odzyskaniem wyglądu mojego bloga a to nie taka prosta rzecz. Bardzo bardzo dziękuję za ten wpis i ogromną pomoc a miałam już naprawdę bardzo czarne myśli. Pozdrawiam Julia

    OdpowiedzUsuń

Popularne