Najnowsze


Jak dodać: You might also like, czyli gadżet Podobne posty LinkWithin

W jednym z poprzednich postów pisałam  jak usunąć ten gadżet, a nie napisałam o nim zbyt wiele.
Dzisiaj mam nadzieję, że w przystępny sposób przedstawiam do czego on służy i jak umieścić go na blogu na platformie blogger (czyli na blogspot'cie).


SKĄD POBRAĆ LINKWITHIN?

Kod gadżetu pobieramy ze strony: http://www.linkwithin.com. Jak to zrobić ... instrukcja poniżej:

1. Logujemy się do swojego bloga
2.Wchodzimy na stronę http://www.linkwithin.com

3.Wypełniamy formularz, który znajduje się po prawej stronie:
Email - podajemy swój adres email
Blog Link (link do bloga) - podajemy adres naszego bloga, na którym chcemy umieścić ten gadżet
Platform (platforma) - dla bloga na bloggerze (czyli z adresem blogspot) wybieramy Blogger
Width (szerokość) - wybieramy ilość postów, która ma się pojawiać w podpowiedzi



4. Klikamy Get Widget (Pobierz Gadżet)

5. Na nowo otwartej stronie, na której znajduje się instrukcja, klikamy na Install Widget (Zainstuj gadżet)


 Jeśli nie byliśmy zalogowani do bloga, logujemy się teraz.

6. Wypełniamy formularz:
Wybierz bloga - wybieramy z listy bloga, na którym chcemy umieścić ten gadżet
Tytuł - podajemy nazwę dla gadżetu (widoczną  w Układ)


7. Klikamy przycisk Dodaj widżet.

8. Zostajemy teraz przeniesieni do naszego bloga. W Układ  możemy ustawić nasz gadżet w wybranym miejscu.

Metodą złap i upuść przenosimy gadżet "Podobne posty" w wybrane miejsce np. pod "Posty w blogu"
Potwierdzamy klikając przycisk Zapisz rozmieszczenie ...  i gotowe.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie pobieramy. Po prostu kopiujemy kod i wklejamy w kod szablonu.

      Usuń
  2. Dziękuje, wszystko zadziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten gadżet jest płatny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gadżet jest darmowy - chyba, że teraz coś się zmieniło

      Usuń
  4. Dzieki ! Bardzo pomocne informacje.
    Bede do Ciebie zagladac na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wiedzieć w jaki sposób sprawić, aby w tym gadżecie były wyswietlane miniaturki, które ja wybiorę (a nie losowo, jak do tej pory)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się od razu :)
    Dziękuję, że piszesz w tak prosty sposób, przyjazny dla laików. W ogóle, to cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Czytam, czytam i już dołączyłam do grona obserwatorów, aby czytać nadal :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki od razu zadzialalo ,jak fajnie cie czytac ,piszesz w bardzo przejrzysty sposob.

    OdpowiedzUsuń
  8. Działa. Dziękuję za przejrzystą instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się udało! Wreszcie ktoś wszystko jasno i klarownie wyjaśnił. Twój blog jest super:) Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstawiłam i zadziałało od razu. Przez kilka pierwszych minut pokazywało posty od czapy, ale już działa normalnie. Dziękuję za proste wyjaśnienie!

    OdpowiedzUsuń

Popularne