Najnowsze


Porządki na blogu

Pewnie zauważyliście, że trwają porządki na blogu. Najpierw było podpięcie własnej domeny (blogopasja stała się blogia.pl), a teraz kolejne zmiany.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi dzisiaj niedociągnięcia, np niedziałające linki, odnośniki. Bardzo Was przepraszam za wszelkie niedogodności.


Jeżeli chodzi o sam wygląd to zmian nie ma dużo. Blog, w sensie postów, nadal prezentuje się tak samo. Zmieniłam jednak znacznie strukturę bloga.
Zdecydowałam się wreszcie na dodanie strony O mnie. Jest jeszcze w trakcie tworzenia i pewnie kilkakrotnie (a może kilkadziesiąt) razy jeszcze się zmieni.
Dodałam też stronę Kontakt, na której znajduje się formularz kontaktowy. Wcześniej trzeba było go szukać na pasku bocznym.
Zmianie uległa też strona główna bloga. Posty przeniosłam na dół bloga, a na górę trafiły szablony. Nie wiem jeszcze czy tak pozostanie, być może wrócę do standardowego wyglądu.

7 komentarzy:

  1. Czekam na instrukcje jak dodać przycisk "Lubię to" pod postem oraz te widgety z lewej strony u góry (facebook, google+, pintarest) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja strona prezentuje się profesjonalnie. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności, a żadnych niedociągnięć nie zauważyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany bardzo na plus, blog prezentuje się bardzo przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wystrój bloga, jest bardzo minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, właśnie to mi chodziło, żeby czytelnik bardziej mógł skupić się na treści

      Usuń
  5. pomocne wskazówki, a blog faktycznie przejrzysty!:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne