Najnowsze


Jak ustawić własne zdjęcie podczas komentowania blogów na blog.pl, wordpress.com

Posiadacze bloga opartego o system wordpress (a więc wordpress.com, blog.pl) już na samym początku przygody z  blogowaniem na pewno są zdziwieni w jaki sposób komentuje się ich własnego, ale i inne blogi.

Jak ustawić avatar,  zdjęcie pisząc komentarz na blog.pl, wordpress.com i innych blogach opartych na Wordpress'ie?

Jak ustawić swoje zdjęcie widoczne podczas komentowania bloga (wordpress.com blog.pl)?
Jedynym sposobem jest użycie gravatara. Otóż system wordpress, i wszystkie blogi na nim oparte, korzysta właśnie z niego.

Na stronie gravatar.com zakładamy konto. Jeżeli posiadamy bloga na onecie czyli blog.pl to klikamy SIGN IN. Zakładamy konto podając adres email i ustawiając hasło do gravatara.


2 komentarze:

  1. Witaj, ustawiłem właśnie zdjęcie poprzez gravatar, a pomimi to, kiedy zostawiam jakiś komentarz na blogu, zamaist mojego gravatara jest avatar z bloggera, jesteś w stanie mi powiedzieć dlaczego tak się dzieje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam ciut inne pytanie, jak chce kogoś obserwować na blogu klikając "sieć znajomych Google" i tam można ustawić zdjęcie, które będzie wyświetlane to mi ciągle wyskakuje, że każde zdjęcie jest złe, próbowałam juz z wieloma zdjęciami i się nie da, mogę liczyć na pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne