Najnowsze


Zmiany na Blogerze. Nowy gadżet: Polecany post

Dzisiaj wielkie święto dla wszystkich blogujących na blogerze, czyli popularnym blogspocie. Blogger udostępnił nam bowiem nowy gadżet o nazwie Polecany post. Pozwala on na wyróżnienie jednego posta, najbardziej dla nas istotnego.
Ja nie mogłam się doczekać, nacieszyć i oczywiście od razu wypróbowałam. Spróbujcie i wy.


Jak dodać nowy gadżet bloggera "Polecany post"?

Gadżet dodajemy tak samo jak inne gadżety na blogspocie. Wchodzimy w Układ, a następnie w wybranym miejscu (sekcji) klikamy Dodaj gadżet. Wybieramy gadżet o nazwie Polecany post:

Jak wybrać post do gadżetu Polecany Post?

Gadżet pokazuje jeden post i najpierw powinniśmy wybrać właśnie post. Jak?
Gadżet daje możliwość wyboru dowolnego posta. Od razu widzimy 10 ostatnich, najnowszych postów. Mamy do dyspozycji przyciski strzałką, żeby przeglądać posty zobaczyć poprzednie 10.
Jeżeli mamy dużo postów wygodniej będzie użyć dostępnej tu wyszukiwarki i wyszukać post wg tytułu. Możemy również wyszukać posty oznaczone daną etykietą:.
Myślę, że nowy gadżet jest bardzo przydatny. Ja testowo umieściłam go w prawym pasku bocznym, ale świetnym miejscem będzie dla niego to pod nagłówkiem bloga. Możemy wtedy "przypiąć" sobie na górze najważniejsze posty.

A wy jak myślicie ... jest użyteczny?
A może blogger powinien nam zaoferować inny gadżet ... Jakiego gadżetu Wy najbardziej potrzebujecie ... czego brakuje Wam na blogspocie?

9 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, dobrze wiedzieć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym poprosić Cię o odczytanie emaila? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby można było wstawić kilka polecanym postów, to byłoby to fajne. Ciągle jeden i ten sam post wydaje mi się mało atrakcyjny - zwłaszcza, że można dodać ten widżet tylko raz. Jedyną opcją jest ręczne zmienianie co jakiś czas tego jednego dostępnego polecanego posta, czyli szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie wiem jak dodać kilka polecanych postó

      Usuń

Popularne